Oferta na dobre Regały magazynowe - polecamy !

Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
  Wątek: Witamy w MyBB!
Post: RE: Witamy w MyBB!

Fajnie, że powstało to forum. Na pewno będzie przydatne dla osób, które nie sa specjalistami w dziedzinie magazynow. :)
Dalia Regały paletowe 1 5,467 04-29-2013, 06:32 PM
  Wątek: Sprawdzenie stanu
Post: RE: Sprawdzenie stanu

Warto tez zabrac ze soba kogos bardziej doswiadczonego, kto nam doradzi i pomoze ustrzec sie przed nieudanym zakupem. ;)
Dalia Regały magazynowe używane 2 5,724 04-29-2013, 06:31 PM
  Wątek: Samodzielny montaż
Post: RE: Samodzielny montaż

Haha, no niektorych regalow nie dasz rady sama zmontowac. Nawet sam facet moze nie dac rady tylko bedzie potrzebowal kogos do pomocy. :)
Dalia Montaż regałów magazynowych 5 14,488 04-29-2013, 06:30 PM
  Wątek: Firmy
Post: RE: Firmy

Producenci regałów zazwyczaj zapewniają transport i złożenie regałów. A przynajmniej u mnie tak było. Musisz popytać ludzi i wszystkiego się dowiesz. :)
Dalia Montaż regałów magazynowych 5 7,985 04-29-2013, 06:18 PM
  Wątek: Płatność
Post: RE: Płatność

No właśnie, wydaje mi się, że nie da się przewieźć już zmontowanych regałów. :D Chociaż byłoby to rzecz jasna spore ułatwienie. :P
Dalia Montaż regałów magazynowych 2 4,542 04-29-2013, 06:16 PM
  Wątek: Transport
Post: RE: Transport

Niektóe firmy biorą symboliczną opłatę. Ale to kwestia dogadania się. Bywa, że transport jest za free. ;)
Dalia Montaż regałów magazynowych 2 4,543 04-29-2013, 06:15 PM
  Wątek: Poznań
Post: RE: Poznań

Ja znam taką firmę. Nie wiem, czy można tutaj podawać adresy i nazwiska, więc na wszelki wypadek wyślę pw. :)
Dalia Montaż regałów magazynowych 1 3,308 04-29-2013, 06:15 PM
  Wątek: Zdjęcia
Post: RE: Zdjęcia

Mój magazyn jest bardzo zwyczajny i niczym się nie wyróżnia. Ale może znajdą się tu inni, którzy mają sie czym pochwalic. :)
Dalia Galeria zdjęć 4 7,235 04-29-2013, 06:14 PM
  Wątek: magazyn
Post: RE: magazyn

Ja też myślę, że każdy magazyn wygląda bardzo podobnie i nie ma sensu wstawiać tu zdjęć. Mój jest bardzo zwyczajny. ;)
Dalia Galeria zdjęć 2 4,403 04-29-2013, 06:13 PM
  Wątek: regały przepływowe
Post: RE: regały przepływowe

Na pewno sie sprawdzaja swietnie przy duzych ladunkach - tutaj jak najbardziej moge je polecic. Ale jak w przypadku malych magazynow, to niestety nie wiem.
Dalia Polecam / Odradzam 3 5,659 04-29-2013, 06:09 PM
  Wątek: Odstress
Post: RE: Odstress

Ja sie odstresowuje sluchajac muzyki, biorac kapiel, ogladajac ulubiony serial. Hmmm, pewnie jeszcze cos by sie znalazlo, ale nie pamiętam. :)
Dalia O wszystkim 5 8,736 04-29-2013, 06:01 PM
  Wątek: Muzyka
Post: RE: Muzyka

Nie lubie sluchac radia, bo rzadko mozna tam trafic na wartosciowa muzyke. No moze poza Trójką. Najczesciej slucham rocka, ale jestem otwarta na inne gatunki. :)
Dalia O wszystkim 4 7,032 04-29-2013, 06:00 PM
  Wątek: Sklepy internetowe
Post: RE: Sklepy internetowe

Ja lubie zamawiac sprzety przez internet. Oczywiscie trzeba korzystac ze sklepow znanych sieci, to wtedy nie ma zadnego ryzyka. :)
Dalia O wszystkim 5 7,999 04-29-2013, 05:59 PM
  Wątek: zainteresowania
Post: RE: zainteresowania

Jesli chodzi o mnie, to uwielbiam muzyke, literature, czesto tez chodze do teatru. Zamierzam tez zapisac sie na balet dla doroslych. :) Poza tym zbieram znaczki.
Dalia O wszystkim 5 8,047 04-29-2013, 05:53 PM
  Wątek: Magazynier
Post: RE: Magazynier

Na gumtree tez oglaszaja sie dobrzy pracownicy. Trzeba tylko znalezc troche czasu, by sie o tym przekonac. Moj wujek znalazl tam kiedys pracownika, z ktorym pracuje do dzis. :)
Dalia O wszystkim 6 9,124 04-29-2013, 05:44 PM
  Wątek: Natura
Post: RE: Natura

Niestety, nie jestem eko. Staram sie jesc zdrowo i zaopatrywac sie w zywnosc z dobrych zrodel, ale niestety nic poza tym nie robię. :)
Dalia O wszystkim 6 9,135 04-29-2013, 05:41 PM
  Wątek: meble
Post: RE: meble

BRW bardzo lubię - ich meble są solidne i trwałe. Ikea może i ma fajne meble, ale jakością to one nie powalają. :)
Dalia O wszystkim 7 10,667 04-29-2013, 05:38 PM
  Wątek: Film
Post: RE: Film

Bardzo lubię stare kino, zdarza się też, że oglądam nieme filmy. Dlatego bardzo mi się spodobał Artysta. Poza tym uwielbiam musicale, a moim ulubionym jest Hair. :)
Dalia O wszystkim 6 9,283 04-29-2013, 05:35 PM
  Wątek: Książka
Post: RE: Książka

Co prawda treść jest najważniejsza, ale mimo to wolę tradycyjne papierowe książki. Mam nadzieję, że prawdziwe książki nigdy nie znikną. :) Jestem tradycjonalistką.:)
Dalia O wszystkim 6 8,951 04-29-2013, 05:34 PM
  Wątek: Prasa
Post: RE: Prasa

Może nie często, ale kupuję gazety. Wolę tak czytać informacje niż w internecie. Mam nadzieję, że gazety nigdy nie znikną. ;)
Dalia O wszystkim 1 3,247 04-29-2013, 05:31 PM
Polecamy: